Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.03.2017 05:55 - Болезнените спомени
Автор: anonimous99 Категория: Поезия   
Прочетен: 270 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 03.03.2017 05:57


Спомням си онази нощ,как прескачаше оградата само за да ми донесеш от любимите ми вафли, които така и не донесе... Не знам, аз ли съм заблудена или това беше сцена от накъсания ти филм. А ти беше такъв актьор, че ако беше в кино индустрията щеше да вземеш "Оскар" много преди Леонардо ди Каприо!  Помня и как ме прегръщаше на пода у вас, помня и желето, което вкара в панталонките ми, даа ... Помня и следобедния ни сън в същия ден, сигурна съм, че и двамата не успяхме да заспим заради ударите на сърцeто ми...
Ударите на сърцето ти ...
И тях помня когато беше сам у вас. Помня как спeшe, помня и как се събуди, помня и болката, която изпитвах, не само от секса, усещах и болка в сърцето. Знаех, че свършиш ли ти свършва и историята ни. Всъщност, така и не успях да видя края на тази проклета история . Виждам край, а след това начало.Идваш за час или два и изчезваше за един или два понякога пет месеца.
Но аз съм тук.
Чакам те
Помня всяка една целувка .
Целувка...
Помня първата ни, на стълбището във входа ми. Помня когато ти се обадиха, помня думите ти преди и след най - сладката целувка "Винаги най - хубавото става на края." И си тръгна.Помня и кога се върна. Минаваха месеци когато се сетиш, че момичето с очите само за теб съществува. Дали си мислиш за мен? Дали моето предателство те е отблъснало? Знаех , че трябваше да пазя всичко в тайна, но не можех да крия щастието... Дали изпитваш дори малко от това което и аз? Помниш ли всичко което и аз , а повярвай ми това което казах, е най - малкото което помня...
Моето наказание е това.
Най-болезненото.
Да помня.
А ти можеш ли да ми отговриш на всички тези въпроси? Ти можеш ли да говориш?
Единственото което правиш е да говориш за случките в живота ти , където мен ме няма.
Обожавам тези истории.
Но искам да те чуя.
Искам да чуя какво изпитваш към мен.
Ускорява ли се пулсът ти когато ме видиш?
Задаваш ми толкова много въпроси само с погледа си ....
А да можеше поне и отговори да ми даваш.
Боли ме.
Боли ме, че не съм тази, която заспива до теб.
Боли ме, че не успях да ти докажа че можеш да ми имаш доверие.
Боли ме, че те няма
Ще ме боли... Няма да минава
Липсваш ми ... Но ще те забравя...
"Из дневниците на една 7-годишна несподелена любов"


Тагове:   несподелена,   любов,   на 17,


Гласувай:
1




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: anonimous99
Категория: Поезия
Прочетен: 5528
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930